nowy rachunek oszczędnościowy w eurobanku

Witaj Gościu. Zaloguj się lub Zarejestruj




6 Odpowiedzi

nowy rachunek oszczędnościowy w eurobanku

Zapytał/a:   1557 wyświetleń nowy, oszczędnościowy, rachunek
Euro Bank SA

widziałem, że ostatnio eurobank wprowadził do swojej oferty rachunek oszczędnościowy o nazwie progres oszczędnościowy, warto tam trzymać kasę?



6 Odp.



  1. Adam   15 maj, 2012

    jeszcze o tym nie słyszałem, ale faktycznie sprawdziłem na stronie eurobanku i mają teraz taki rachunek progres oszczędnościowy. W sumie fajne oprocentowanie to jest dopiero od 50 tysięcy :D

    ale i tak lepsze to niż inne rachunki / lokaty w tym banku

       

    0 Głosy Thumb up 0 Głosy Thumb down 0 Głosy



  2. Agatka90   17 maj, 2012

    no słuchaj jeżeli masz konto w eurobanku to na pewno warto ten rachunek założyć. Zawsze to masz większe oprocentowanie, ale chyba tylko 2 wypłaty są za darmo z tego rachunku.

    oczywiście więcej zarobisz tylko przy odpowiednio dużej kasiorce :)
    chyba tam są progi oprocentowania jakieś..

       

    0 Głosy Thumb up 0 Głosy Thumb down 0 Głosy



  3. Idzia   19 maj, 2012

    nie mam konta w tym banku, ale nie slyszalam zbyt dobrych opini. Ale jak masz w tym banku konto to napewno sie oplaca

       

    0 Głosy Thumb up 0 Głosy Thumb down 0 Głosy



  4. caponne   24 maj, 2012

    tak mam konto w eurobanku i wole konto oszczednosciowe zalozyc w tym samym a nie kombinowac

       

    0 Głosy Thumb up 0 Głosy Thumb down 0 Głosy



  5. Adam   24 maj, 2012

    pewnie ze lepiej, nie ma sensu miec dwoch kont w roznych bankach, takie jest moje zdanie

       

    0 Głosy Thumb up 0 Głosy Thumb down 0 Głosy



  6. Krystian   03 wrz, 2015

    na pewno warto szukać dobrych kont… konto w eurobanku jest ok, ale również inne z rankingu wypadają dobrze np. topkonta.pl lub polecanekonta.pl

       

    0 Głosy Thumb up 0 Głosy Thumb down 0 Głosy